2010-01-19

Pytė ir šešėlis

Šįvakar prieš pat miegelį mano mažoji žvilgterėjo į sieną, ant kurios matėsi jos šešėlis, ir ramiu balsiuku konstatavo: "Pyte" (taip ji vadina save). Man buvo be galo netikėta, nes ji niekada anksčiau nėra atkreipusi dėmesio į šešėlį - nei kai tas ant sienos matosi, nei kai lauke ją "seka".

4 komentarai:

  1. Šešėlis yra tikra mistika vaikams :)
    Tik dabar atradau, kad ir tu, Akvile, turi blog'ą. Bet atrodo neseniai?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Turiu sioki toki.:) Turiu neseniai.:)
    O del seselio tai man tas ir buvo keista, kad jis mano damai visai nepasirode mistiskas. As kaip tik to ir buciau tikejusis (na, nuostabos, isgascio, susizavejimo, ko nors), o cia... Fakta konstatavo ir nuejo miegot.:D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Įdomiai kaip.
    Mano vyresnėlis 4,5m tai labai mėgsta stebėti kaip ten tas šešėlis juda, užtai vakare kai jau dega šviesos mėgstamiausia viena ant laiptų, nes tada visas šešėlis ant lubų vientisas matosi ir galima visokias figuras išdarinėt...
    O jaunėliui, beveik 3m, tai tas šešėlis buvęs nebuvęs... dzin.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Mes tai dar turim ta lempele-zvaigzdele, kur nuotraukoj matosi. Tai "Pytei" labai patinka, kai ant lubu "miškūce" sviecia (ten sukasi paveikslelis su meskiukais ant debeseliu, tarp zvaigzduciu ir kt.).

    AtsakytiPanaikinti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails