2010-03-13

Kaip mamytė ir dukrytė darėsi mažas lėlytes

Kone mėnesio senumo darbelis, bet papasakot prisiruošiau tik dabar.
Yra Vilniuj tokia nebrangių, bet kokybiškų ir įdomesnių žaislų parduotuvė. Ten mes perkam draugam dovanas, tai ir sau ką nors "nusiskinam". Vasarį nusipirkom lėlytes ant pirštų, kurias reikia pačiam pasigaminti. Aš, žinoma, turėjau įtarimą, kad mano mažoji tokiam dalykui dar per maža, bet tai negi gaila su vaiku pesiterliot? Pasiterliojom. Buvo smagu. Žaisti pagal paskirtį su lėlytėm teko mažai, nes mano mergina sugalvojo kai ką įdomesnio (kelias savaites lėlyčių liekanos buvo tampomos po namus ir visur klijuojamos, o dabar jų ir kvapo nebelikę).

Pakuotė (jei kam įdomu)
Procesas


Pradeda dalyvaut mano vaikas



Mamos galutinis variantas (Pytė GALUTINIO varianto nepateikė)

4 komentarai:

  1. Jėga, mes tokius irgi turėjom. Labai patiko ir vaikams ir MAN :D
    Mes tai labai mėgstam pasipuošt vaikų kambario langą, tai ir tos lėlytės ten buvo sukabintos :) Bet kažkodėl gan greitai vaikai jas nuo ten "nuskainipojo" ir kaip tavoji Pytė - išklijavo po visus namus :) Bet-negi gaila :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tai ir sakau, kad negaila.:) O kai Upe paaugs, turbut pirksim dar viena pakuote. Tada jau galesim pagal paskirti pasidarbuot.:)

    AtsakytiPanaikinti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails